ثبت نام دوره آموزش اتوکد خانه عمران

 

          طراحی‌های دقیق‌تر و حرفه ای تر با استفاده از نرم افزار اتوکد!        

 

 آموزش اتوکد در مشهد|مقدماتی و پیشرفته با ارائه گواهینامه بین المللی

در خانه عمران تلاش شده است تا کاربردی ترین دوره آموزش نرم افزار اتوکد در مشهد با ارائه مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای، به صورت حضوری و  آنلاین ارائه شود و سعی بر آن داریم که شایسته نام بهترین آموزشگاه آموزش اتوکد با بهترین اساتید در مشهد باشیم.

برای مشاهده اطلاعات کامل برگزاری و سرفصل های دوره اتوکد خانه عمران اینجا کلیک کنید.


autodesk autocad png icon

 

  Autodesk Autocad

نرم افزار AutoCAD چیست ؟

نرم افزار اتوکد (طراحی به کمک رایانه  - computer-Aided Design) در دسامبر ۱۹۸۲ توسط شرکت اتودسک-Autodesk طراحی شد، اتوکد یک نرم افزار ترسیم فنی چند رشته ای به صورت دو بعدی و همچنین سه بعدی است. در سال ۱۹۹۲ ، اتوکد برای سیستم عامل Mac  و سپس برای سیستم عامل ویندوز در سال ۱۹۹۴ توسعه یافت.

اتوکد یا به اختصار کد (CAD)  ، از محصولات محبوب شرکت آمریکایی اتودسک می‌باشد، که نرم افزار اتوکد را به ابزاری محبوب در دفاتر طراحی و مهندسی در سراسر جهان تبدیل کرده است زیرا ابزارها و ویژگی های زیادی را ارائه می دهد.


قابلیت های نرم افزار اتوکد AUTOCAD

اگر دانشجوی رشته معماری، برق، مکانیک، عمران و راه‌سازی، شهرسازی و غیره باشید قطعا به آموزش حرفه ای نرم افزار اتوکد نیاز پیدا خواهید کرد، اتوکد یک نرم افزار اصلی برای ترسیم و طراحی نقشه‌های دقیق و حرفه‌ای مهندسی و صنعتی در تمام رشته‌های متفاوت آموزشی می‌باشد.

ویژگی‌های فوق‌العاده نرم افزار اتوکد موجب می‌شود که این نرم افزار همه کاره اتوکد با افزایش انعطاف‌پذیری برای طراحی ها و همچنین هماهنگ‌سازی تنظیمات بین آن‌ها سرعت انجام کارها را بهبود بخشد.


ویژگی های دوره آموزش اتوکد AUTOCAD خانه عمران

- آموزش نرم افزار AUTOCAD در خانه عمران بصورت جامع از صفر تا صد شامل  اتوکد دو بعدی و سه بعدی برگزار می شود، تجربه ما در برگزاری دوره اتوکد حدودا سه دهه است، که در طول این سالها همواره سطح برگزاری و اساتید دوره مورد ارزیابی توسط دانش پذیران کلاس ها و مدیریت مجموعه خانه عمران قرار گرفته اند تا بتوانیم بهترین تجربه و بازدهی بالا از کلاس را برای عزیزانی که به دنبال کسب مهارت های کاربردی و ورود به بازار کار حرفه ای این نرم افزار هستند ، داشته باشیم.

رویکرد ما در دوره آموزشی اتوکد آماده کردن شما برای ورود به بازار کار و انتقال تجربه اساتید با سابقه به عزیزان شرکت کننده در دوره هاست، تدریس بصورت پروژه محور همراه با تمرینات عملی مطابق با آخرین آپدیت های طراحی و نرم افزاری انجام می شود و همواره سعی کرده ایم بهترین و بروزترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز در جهت ارتقاء سطحی کیفی دوره آموزش اتوکد را فراهم آوریم .

اگر با توجه به شرایطی که دارید امکان شرکت در دوره های حضوری را ندارید، ما به شما دوره آنلاین آموزش اتوکد رو پیشنهاد میکنیم که با کیفیت بالای تدریس و با بهترین شرایط برگزار می شود، برای دیدن هزینه و شرایط کلاس آنلاین آموزش اتوکد اینجا کلیک کنید.


گواهینامه پایان دوره اتوکد AUTOCAD خانه عمران

شرکت کنندگان در دوره آموزش نرم افزار AUTOCAD خانه عمران مشهد می توانند پس از گذراندن کلاس آموزشی و شرکت در آزمون تئوری و عملی گواهینامه مهارت از سازمان فنی حرفه ای کشور دریافت کنند.

گواهینامه فنی و حرفه ای یکی از معتبر ترین مدارک مهارت آموزی است که سازمان فنی و حرفه ای کشور زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور صادر می کند.

سازمان آموزش فنی و حرفه ای زیر مجموعه و نماینده سازمان جهانی کار ILO ( International Labour Organization) در ایران است، بنابراین گواهینامه مهارت این سازمان دارای اعتبار بالای جهانی است و با استفاده از مدرک فنی و حرفه ای کلاس های اتوکد خانه عمران مشهد شما می توانید در 187 کشور دنیار که عضو سازمان جهانی کار هستند ، مشغول به کار شوید .


قیمت کلاس اتوکد AUTOCAD خانه عمران مشهد

هزینه کلاس آموزش اتوکد خانه عمران مشهد با توجه به نوع دوره آموزش اتوکد که خصوصی یا عمومی هست متفاوت هست ، هزینه دوره ها با توجه به ساعات آموزش و کامل بودن سرفصل های دوره تعیین می شود برای مشاهده هزینه کلاس عمومی اتوکد اینجا کلیک کنید ، این مبلغ هزینه دوره اتوکد بدون احتساب تخفیفات هست.

هزینه آموزش خصوصی نرم افزار اتوکد با توجه به تعداد نفرات کلاس ( 1 یا 2 نفر ) متفاوت می باشد، برای اطلاع از هزینه دوره خصوصی آموزش Autocad می توانید با موسسه تماس بگیرید همکاران ما در واحد آموزش توضیحات کامل به شما ارائه میدهند.

در خانه عمران برای دانشجویان عزیز و اعضای محترم سازمان نظام مهندسی 10% تخفیف داریم که از قیمت دوره اتوکد کسر می شود ، همچنین در مناسبت های مختلف تخفیفات ویژه برای دوره اتوکد داریم که می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی خانه عمران شریف ( تلگرام و اینستاگرام) از تخفیفات مطلع شده و ثبت نام کنید.


بیشتر بخوانید: کاربرد نرم افزار اتوکد در رشته های مختلف

 

نمونه فیلم آموزش آنلاین نرم افزار اتوکد در آموزشگاه خانه عمران


 

آموزش رایگان رسم نقشه صنعتی در اتوکد- خانه عمران- فرمان افست offset


بازار کار نرم افزار اتوکد AUTOCAD

بازار کار نرم افزار اتوکد (AutoCAD) در ایران نسبتاً فعال و پررونق است، به دلیل استفاده گسترده از این نرم افزار در صنعت معماری، عمران، مکانیک و صنایع دیگر، بسیار پررونق است. AutoCAD یکی از نرم افزارهای محبوب و استاندارد در زمینه طراحی و نقشه کشی معماری و مهندسی است و در بسیاری از شرکت‌ها، دفاتر مهندسی و معماری، سازمان‌های دولتی و آموزشگاه‌ها استفاده می‌شود.

در زیر، برخی اطلاعات مربوط به بازار کار اتوکد در ایران را ارائه می‌دهیم:
تقاضا برای متخصصان اتوکد: با توجه به استفاده گسترده از اتوکد در صنایع مختلف، تقاضا برای متخصصانی که تسلط کامل بر این نرم افزار را دارند، به طور معمول بالا است. شرکت‌های معماری، مهندسی، ساختمانی و صنعتی به دنبال کارکنانی هستند که توانایی استفاده ماهرانه از اتوکد را دارند.

مهندسان معماری و مهندسان عمران: اتوکد یکی از ابزارهای اصلی در طراحی معماری و عمران است. برای این دلیل، مهندسان معماری و عمرانی که در زمینه طراحی و نقشه‌کشی فعالیت می‌کنند، نیاز به مهارت‌های اتوکد دارند. بنابراین، این بازار کار برای آنها فرصت‌های شغلی مناسبی فراهم می‌کند.

شرکت‌های مشاوره و طراحی: شرکت‌های مشاوره و طراحی در صنایع مختلف مانند معماری، عمران، مکانیک و صنایع از اتوکد به عنوان ابزار اصلی برای طراحی و نقشه‌کشی استفاده می‌کنند. این شرکت‌ها به دنبال کارکنانی هستند که تسلط کافی بر اتوکد را داشته باشند.

آموزش و مدارس فنی: با توجه به محبوبیت اتوکد در صنایع مختلف، مدارس فنی و حرفه‌ای در ایران دوره‌های آموزشی برای اتوکد ارائه می‌دهند. این دوره‌ها به افراد علاقه‌مند به یادگیری اتوکد و ورود به بازار کار این نرم افزار کمک می‌کنند.

با توجه به موارد فوق، می‌توان گفت که بازار کار نرم افزار اتوکد در ایران پتانسیل خوبی دارد و تقاضا برای متخصصان با تسلط به این نرم افزار همچنان وجود دارد.

تصاویر کلاس های اتوکد خانه عمران شریف مشهد

صفحه 1 از 1ابتدا   قبلی   بعدی   انتها   
رفتن به صفحه: برو