ارسال به دوست

نام شما :
نام دوست شما :
ایمیل دوست شما :

×

اشتراک گذاری


×

ثبت نام آزمون معماری-طراحی

  • 1403/03/14
  • 0
  • 176
  • نوشته مدیر

اطلاعیه ثبت نام و زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان

رشته معماری(طراحی) مرداد ماه 1403

طبق متن اطلاعیه دفتر مقررات ملی ساختمان: به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌های ورود به حرفه مي‌رساند، آزمون نظام مهندسی رشته معماری(طراحی) به‌طور هماهنگ و همزمان به شرح زیر ثبت نام و برگزار می‌شود:

📌 ثبت‌نام آزمون‌ ورود به حرفه رشته معماری-طراحی ثبت‌نام از تاریخ 13 خرداد 1403 شروع و تا ساعت 20 روز 19 خرداد 1403 ادامه خواهد داشت. از این‌رو کلیه متقاضیان می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

📌 زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی طراحی معماری روز جمعه 5 مرداد 1403 خواهد بود . ضروریست متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.

نحوه ثبت نام آزمون‌ ورود به حرفه رشته معماری -طراحی

کلیه متقاضیان عزیز دریافت پروانه اشتغال به‌کار مهندسی رشته طراحی معماری می‌توانند با مراجعه تدریجی به سایت دفتر مقررات ملی به آدرس inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام آزمون نظام مهندسی طراحی خود اقدام نمایند.

 لینک ثبت نام آزمون معماری طراحی – مرداد ماه 1403 

ضروری است متقاضیان محترم قبل از ثبت‌نام در سامانه آزمون های نظام مهندسی ، فایل راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از موارد مندرج در آن مطلع باشند.

دانلود فایل راهنماي ثبت نام آزمون معماری طراحی – مرداد 1403

نکته مهم : لازم بذکر است داوطلبان مردود شده در آزمون نظام مهندسی اسفندماه رشته معماری(طراحی) که درخواست بازنگری در نتیجه آزمون خود را ثبت نموده‌اند چنانچه پس از ثبت‌نام در این آزمون‌ و اعمال بازنگری، موفق به اخذ نمره قبولی گردند مبلغ پرداخت شده بابت ثبت‌نام به کیف پول در پروفایل شخصی آنها برگشت داده می‌شود.

همراهان عزیز مرکز آموزش مهندسین خانه عمران شریف :

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و شرکت در  دوره آمادگی آزمون طراحی معماری  خانه عمران با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید :

05137676255 , 0513608900

 


آزمون نظام مهندسی رشته معماری,رشته معماری(طراحی),آزمون‌ ورود به حرفه رشته معماری-طراحی,زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی طراحی معماری,ثبت نام آزمون‌ رشته معماری -طراحی,ثبت نام آزمون معماری طراحی,خانه عمران شریف,دوره آمادگی آزمون طراحی معماری
نظر شما
نظرات کاربران
  • تعداد نظرات : 0
  • نظرات انتشار یافته : 0
  • در انتظار تایید : 0
  • نظرات تایید نشده : 0